My Esri i ny drakt 1. desember

Når du bruker My Esri kan du enkelt logge supportsaker og ha kort vei til lisenser, nedlastinger og ikke minst opplæring fra Esri. Nå kommer en oppdatert versjon og vi har samlet noe av det som er nytt.

Publisert: 29. nov. 2022 , i Teknologi

Ved å logge supportsakene dine gjennom My Esri er det mye enklere å ha oversikt. Du kan se fremdriften på saken og enkelt kommunisere med den som har ansvaret for saken din hos Geodata.

Noe av det første du vil legge merke til i den nye oppdateringen er at det har blitt færre lag med valg og enklere å finne det du leter etter. Det som brukes oftest er også tilgjengelig gjennom nedtrekksmenyer.

Profilsiden har blitt mer strømlinjeformet og man trenger ikke lenger oppdatere profilen sin flere steder.

Fra hovedmenyen har du tilgang til alle brukerne i din organisasjon og kan endre tilganger ved behov. Du kan også lett gå inn på en enkelt bruker og endre tilganger uten å gå ut av listen over alle brukere. Det er i tillegg andre verktøy og rapporter tilgjengelig, du kan blant annet tagge brukere for å holde oversikt, i tillegg til å se logg over endringer som har blitt gjort på de forskjellige brukerne.

For software License & Download management har de ulike produkt-lisensene har blitt samlet i grupper, slik at det er enklere å velge riktig lisens. Det samme har blitt gjort på nedlastingssiden.

Lurer du på noe rundt den nye versjonen av My Esri? Martine kan hjelpe deg videre.

For teknisk support, gå til våre supportsider.

Martine Petlund Breiby
Kundeveileder

For teknisk support, gå til våre supportsider.