Å etablere en ny butikk, kjede eller handelssted krever gode innsikts- og analysearbeid. For å ta riktige beslutninger og investeringer må du ha god forståelse for hele markedet rundt butikken.
Location Analytics er et web-basert verktøy der du selv gjør analyser for å vurdere hvilke områder som lønner seg å satse på, enten du skal åpne klesbutikk, bygge ut eller finne nye kontorlokaler.
Noen av våre kunder innen
Detaljhandel
- Amedia
- Ambita
- Posten
- Bring
- Apotek1
- Storebrand
- Forsikring
- Norgesgruppen
- Rema 1000
- CBRE
- Carat
- Entra Eiendom
- Hjem.no
- Helt hjem
Vi tar gjerne en uformell prat om mulighetene hos dere!

Thea Wettre-Johnsen
Kundeansvarlig: Detaljhandel
thea.wettrejohnsen@geodata.no
971 59 014

Øystein Hole
Kundeansvarlig: Detaljhandel
oystein.hole@geodata.no
907 57 461
Kontakt oss
Send oss en henvendelse, og vi vil ta kontakt med deg så snart som mulig
Skjemaet er sendt inn. Takk for din henvendelse!
Last inn siden på nytt
Last inn siden på nytt
Noe gikk galt ved innsendingen av skjemaet.
Vennligst prøv igjen.
Vennligst prøv igjen.




