Kvalitet

Geodata har et velutviklet styringssystem for kvalitets basert på ISO 9001. Formålet med styringssystemet er å sikre etterlevelse av lover og forskrifter og å tilfredsstillelse kunders, myndigheters og andre interessenters krav og forventninger. Gjennom høy kvalitet på våre produkter og tjenester, skal Geodata være beste på kundeopplevelse!

Geodata har mål om å bli sertifisert under ISO 9001 i 2025.

Geodatas kvalitetspolicy

Geodatas kvalitetspolicy kommer til uttrykk gjennom vårt kundeløfte og vårt medarbeiderløfte:

Kundeløfte

Når du er kunde hos oss, skal du være trygg på at du får den oppfølgingen og støtten du trenger gjennom hele kundeforholdet. Våre leveranser skal møte dine forventninger og du skal oppleve at vi har ryddige prosesser, lager sikre løsninger og følger relevante lover og forskrifter. Vi skal være en samarbeidspartner med kompetanse og faglig innsikt, som jobber for å alltid bli bedre.

Medarbeiderløfte

I Geodata får du fleksibilitet, flat struktur og stor takhøyde. Det sosiale samholdet er sterkt. Som kolleger hjelper vi hverandre, deler kunnskap og har det gøy sammen. Vi er Norges fremste kompetansemiljø på geografiske data og -teknologi og vi digger faget vårt og kundene våre.